Vyhledat v textu

Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 8:00 - 13:00 14:00 - 18:00
    Středa 8:00 - 13:00 14:00 - 18:00
    Čtvrtek 8:00 - 13:00  

     

  2. Telefonické podání: pevná linka - 556 428 016
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@albrechticky.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí 8:00 - 13:00 14:00 - 18:00
Středa 8:00 - 13:00 14:00 - 18:00
Čtvrtek 8:00 - 13:00  

Telefonické podání: pevná linka - 556 428 016
Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky
Elektronicky na e-mail: podatelna@albrechticky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 29gbvtm
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka
Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
100,00 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát  A3, A4) jednostranná kopie
1,50 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát  A3, A4) oboustranná kopie
2,00 Kč
kopírování na magnetické nosiče - disketa 3,5":
1,- Kč/ 1 ks
cena magnetického nosiče
14,- Kč/ 1 ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
15,00 Kč
ostatní náklady
dle skutečně
vynaložených nákladů
práce s počítačem - výstup z Internetu
2,50 Kč/ min.
cestovní náklady - sazby se stanovují dle zákona č. 119/1992 Sb. v platném znění  
poštovní a jiné poplatky - sazby se stanovují dle tarifů České pošty  

Celková sazba je dána součtem všech vykalkulovaných položek v jednotlivých nákladových položkách sazebníku.

Formuláře

13. 12. Lucie

Zítra: Lýdie

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
25
Hlášení 25.11.2019
26 27 28 29 30
Rozsvícení vánočního stromečku
Adventní prodejní výstava
Pozvánka - Vánoční dílna
1
2
Hlášení 2.12.
3 4 5
Mikulášská besídka
6 7
Zabijačkové hody
8
9
Hlášení 9.12.
10 11 12 13 14 15
16
Pozvánka na vánoční výstavu
17 18 19 20 21
Florbalový turnaj
22
23 24
Betlémské světlo
25 26 27 28 29
Volejbalový turnaj
Vánoční koncert
30 31 1
Omezení provozu o vánočních svátcích 2019
Změna úředních hodin obecního úřadu a pošty v Albrechtičkách
2 3 4 5

Návštěvnost stránek

493855