Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29
Konkursní řízení
30
Stavění Máje
1 2 3
Pooderské koštování - Albrechtičky
Sběr železného šrotu
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
Svátek Letnic aneb sousedské smažení vaječiny
18
Otevírání Poodří
Otevírání Poodří - výlet na kole do Bartošovic
19
20 21 22 23 24 25
Hry bez venkovských hranic
Frýdecko-Místecký veletrh žena a domov
26
27
Dík náhradním rodinám - Bábovkový den
28
Dík náhradním rodinám - Bábovkový den
29
Dík náhradním rodinám - Bábovkový den
30
Dík náhradním rodinám - Bábovkový den
31
Dík náhradním rodinám - Bábovkový den
1
Dětský den
Gulášfest - Mošnov
2
Drobečková navigace

Úvod > Úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí 7:30 - 12:00 12:30 - 17:30
    Úterý 7:30 - 12:00 12:30 - 14:30
    Středa 7:30 - 12:00 12:30 - 17:30
    Čtvrtek 7:30 - 12:00 12:30 - 14:30
  2. Telefonické podání: 556 428 016
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@albrechticky.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí 7:30 - 12:00 12:30 - 17:30
Úterý 7:30 - 12:00 12:30 - 14:30
Středa 7:30 - 12:00 12:30 - 17:30
Čtvrtek 7:30 - 12:00 12:30 - 14:30

Telefonické podání: 556 428 016
Poštou na adresu Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky
Elektronicky na e-mail: podatelna@albrechticky.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: 29gbvtm
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad, Obecní úřad Albrechtičky, Albrechtičky 131, 742 55 Albrechtičky
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka
Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
100,00 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát  A3, A4) jednostranná kopie
1,50 Kč
fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát  A3, A4) oboustranná kopie
2,00 Kč
kopírování na magnetické nosiče - disketa 3,5":
1,- Kč/ 1 ks
cena magnetického nosiče
14,- Kč/ 1 ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
15,00 Kč
ostatní náklady
dle skutečně
vynaložených nákladů
práce s počítačem - výstup z Internetu
2,50 Kč/ min.
cestovní náklady - sazby se stanovují dle zákona č. 119/1992 Sb. v platném znění  
poštovní a jiné poplatky - sazby se stanovují dle tarifů České pošty  

Celková sazba je dána součtem všech vykalkulovaných položek v jednotlivých nákladových položkách sazebníku.

Formuláře

Formuláře obecního úřadu

Výroční zpráva o poskytování informací